[VAŽNO] Poziv 2022. – upute odabranim prijaviteljima za podnošenje Zahtjeva za isplatom sredstava
Svi prijavitelji na Poziv za podnošenje prijedloga aktivnosti za provedbu godišnjeg provedbenog akcijskog plana Mreže za 2022. godinu koji su zaprimili odluke o odobrenju aktivnosti, obvezni su podnijeti zahtjev za isplatom sredstava:
· najkasnije u roku od 30 dana nakon završetka provedbe aktivnosti za aktivnosti koje su završene nakon donošenja Odluke o odobrenju aktivnosti
· najkasnije u roku od 90 dana nakon završetka provedbe aktivnosti za aktivnosti koje su završene prije donošenja Odluke o odobrenju aktivnosti.
Važno je obratiti pozornost na obveznu dokumentaciju za podnošenje zahtjeva za isplatom, a koja se razlikuje za različite vrste aktivnosti. Obvezna dokumentacija za podnošenje zahtjeva za isplatom propisana je Prilogom 3 Poziva. Napominjemo ovom prilikom kako se za nepravovremene i nepotpune zahtjeve za isplatom sredstava izdaje Odluka o odbijanju isplate sredstava.
Sukladno točki 14. Poziva, Zahtjev za isplatom podnosi se elektroničkim putem, potkrijepljen dokazima o izvršenju aktivnosti, kroz korisnički račun prijavitelja na mrežnoj stranici Mreže te ga se nakon ispisa vlastoručno potpiše, ovjeri pečatom (ukoliko je primjenjivo) te zajedno s prilozima (propisani u Prilogu 3. Poziva) dostavi preporučenom poštom s povratnicom ili osobno u pisarnicu Ministarstva poljoprivrede na adresu:
Ministarstvo poljoprivrede
Ulica grada Vukovara 78
10 000 Zagreb
Odjel za razvoj promotivnih alata i ruralnu mrežu
uz napomenu ”Zahtjev za isplatu po Pozivu za 2022. godinu”
Također napominjemo kako je Odlukom o izmjeni Poziva promijenjen rok za završetak provedbe aktivnosti iz točke 3.1.2 Istraživanja/analize/studije/programi po Pozivu za 2022. godinu (rok za provedbu aktivnosti 3.1.2 istraživanja/analiza/studija/programa s 30. listopada 2022. produžen je na 30. studeni 2022. godine, a rok za dostavu Zahtjeva za isplatu s 15. studenoga 2022. godine produžen je na 7. prosinca 2022. godine).